VisualNEO Web. Version 20.8.22 released - Page 2 - Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

VisualNEO Web. Version 20.8.22 released

PreviousPage 2 of 2

Hi Luis,
We are all convinced that you are doing your utmost to satisfy VisuaNeoWeb users! Take time to rest, to enjoy your family, your friends, to enjoy the beautiful things that life can offer us!
Do you realize the happiness that you gave to all those who knew Neobook and who were sorry to see him disappear ...
Now you put at our disposal a superb tool (VisualNeo Web), for all this we are really grateful to you!
Best regards,

Vadim and CN_Iceman have reacted to this post.
VadimCN_Iceman

@cdy44-2

Totally agree!

Thank you, Luis!

Hay gente especial en la tierra. Estas personas tienen el talento o la inteligencia para asegurarse de que pueda nutrir a los que la rodean. Cuando digo los demás que lo rodean, no se limita a una ciudad, un país o un continente, sino a toda la tierra. Implica mucho trabajo.

Mi hijo es ingeniero de software y trabajó para AutoDesk aquí en Montreal. Me dijo lo que estaba haciendo. Me dijo que estaba trabajando en un software para agregarle una opción. Así que puedes imaginar que si estuviera trabajando solo para agregar una sola opción, imagina ahora cuántas personas y cuánto tiempo se necesita para crear un software completo.

Cuando LUIS me dijo un día en el foro, que NeoBook contenía miles de líneas de código y para hacer una "actualización" ahora puedes imaginar cuántos días y semanas pueden tomar antes de poder hacer una sola actualización. para software.

Además, cuando nos alejamos del software por un período de tiempo y queremos reelaborar el software, es absolutamente necesario que la memoria del programador se asegure de entender el por qué de cada parte de los cientos de líneas de código que esto representa. Por supuesto, hay líneas de "comentarios" para ayudar al programador a recordar, pero a veces esto puede no ser suficiente cuando el programador se ha desviado más de lo esperado del software en cuestión.

Por así decirlo, cuando un equipo está trabajando en software, las tareas se dividen en grupos de programadores. Pero cuando estás solo, es otro asunto.

Entonces, la cantidad de dinero que LUIS está pidiendo para una actualización o para todo el software (primera compra), creo que es razonable. Si cuenta con eso, el soporte que se brindará después de la venta, por lo tanto, de mi parte, lo encuentro muy razonable para cada uno de nosotros.

Además, el soporte me parece muy bueno porque quien lo da entiende muy bien su software. Además, nos da un muy buen ejemplo que nos permite seguir adelante.

Por mi parte, no utilizo el trimestre que el software es capaz de ofrecer, pero sé que si me quedo atascado en algo puedo contar con el soporte de LUIS.

Creo que LUIS está haciendo un buen trabajo porque, después de todo, VisualNeo Web es su bebé y quiere que tenga éxito en la vida como cualquiera de sus hijos. Esta es mi opinión y yo haría lo mismo.

Nota: no hablo mucho, pero escribo textos largos como pueden ver. Estoy feliz de no hablar demasiado. :)

Gracias LUIS

CN_Iceman has reacted to this post.
CN_Iceman

Thank you my friends. As you probably know I'm a quite emotive person and do really appreciate your kind words.
I have read aloud some of your comments to my wife and she is trying to convince me to invite you all (once the coronavirus is over) at our home to stay for some days as our guests. She is the best cooker you can imagine and wants to invite you to taste the best spanish meals. Don't know if that is even possible (too many people from too far away) LOL. But the idea is really nice.
My best wishes for you all.

Take care.

Vadim, CDY@44 and CN_Iceman have reacted to this post.
VadimCDY@44CN_Iceman

Hi Luis, it would be interesting to meet everyone. It would still be necessary to plan months in advance. Also, I wonder how we will manage to talk to each other. Almost all of us speak different languages.

But you know what? It's okay, we still have our phones with Google translator. ha ha ha! Dear Google :)

You know, you can also let me know if you're coming to Canada, we have a room. It would be good if your wife could come too because my wife (Chantal) would be very happy to meet her and meet you too. You know what? My wife also cooks well. We could ask your wife and mine to cook together.

Can you imagine Luis how we would eat well. :)

I also talk about you to my wife. I often tell him how smart you are. You have to accept what comes back to you. It is good for self-esteem. Receiving love from others is not always easy. When it goes, we like it and I see you like it.

I send you where I am with my video application. All the material that turns on this page are compositions and arrangements that I have made. If I could send you a private password, that would be good. But through the forum, it is more difficult. You will see that my application works well on a desktop and an iPad or tablet. But on a phone, the interface is not good. But I can still play the videos.

Tell me how I can send you a password privately and I will give you full access to my page.

Recently, I closed my facebook page to devote myself only to people interested in following me on my personal page. I asked that I be given what he wanted to meet the needs of the costs of the Internet server "HOST" and the acquisition of my domain http://www.rogercote.ca.

I received some responses. Some gave me $ 25, others $ 50 and others $ 100. I was surprised and happy at the same time.

See, what you created allowed me to expose my work to other people I know while creating a simple video app.

To me that was the most important thing and I managed to do it. Now I am trying to improve it (user interface) and create new parts.

This is the principle of sharing.

You see, I always write too much but I don't speak a lot. :)

Say hello to your loved ones for me and good evening.

Roger

Uploaded files:
  • You need to login to have access to uploads.
luishp and CN_Iceman have reacted to this post.
luishpCN_Iceman

Luis, thank you so much for the invitation! One day my wife and I will come to you in Spain! Your wife is a very generous person! Give her words of deep gratitude from us!! I have never been to your beautiful country yet and I love good cuisine!! I have seen a lot of your photos - they are fascinating! Spain is so beautiful!!! Know that in Siberia (Tyumen) you too will always be accepted! )) . I am sure that in the Moscow region (Ivanovo, where Andrew lives) you too will always be welcome!

luishp has reacted to this post.
luishp

@rocote, @vadim it would be great to meet you in person!!. I hope the future will give us the opportunity.
Best regards.

Vadim has reacted to this post.
Vadim

@luishp si algún día pasas por Barcelona avísame y tomamos un café y hablamos. Tengo algunas ideas y proyectos para VisualNeo y quería presentarlas en la red docente genmagic.ning.com

luishp

Hi Luis,

I am  770 km as the crow flies to Madrid.... But I am not a crow ;)
But if things get better (with us it's not easy ...), I will do a little getaway in your beautiful country!
Have a good day !

luishp

Hola a todos.

No soy muy activo en el foro porque vosotros sois los expertos, yo todavía estoy aprendiendo, pero si que os leo mucho y os tengo como unos amigos lejanos. Si, lejanos, pero al fin y al cabo amigos, que es lo que importa.

Si alguno tiene pensado venir a Galicia y más concretamente a la provincia de La Coruña, que no dude en avisarme.

Bueno, y ahora al asunto. He estado desconectado un tiempo por diferentes motivos y ahora que he vuelto se me iluminó la cara al ver este hilo con una actualización importante (y luego otra posterior).

Jejejeje... por 2 semanas me quedo fuera de la actualización gratuita. No hay problema, como dice @luishp en algún sitio tenía que cortar. Lo que si he hecho es enviar un mensaje desde la página de contacto pidiendo un nuevo archivo de registro pues he comprado un nuevo ordenador. Así que aprovecho para decirle a @luishp que no se si puse el Purchase ID... ¿es el número de Órden de compra?

¿Me puedes enviar el código? o... ¿necesitas algún dato más?

Un saludos a todos.

Hola de nuevo.

@luishp ya me llegó el email con el código de descuento.

Qué rapidez!! Lo envié a las 06:49 y a las 07:17 ya me ha llegado la respuesta... Así da gusto. Aún así... no es un poco pronto para responder emails? estarías todavía con el café del desayuno, jajajaja...

Gracias, muchas gracias.

P.D. (Ya he cursado la petición de compra.)

PreviousPage 2 of 2
Open chat
1
Do you need more info?
Hi, do you have any doubt?