Quote from luishp on November 5, 2023, 7:44 pmMINOR VERSION UPDATE
Free update for previous version VisualNEO Web users.
Software: VisualNEO Web
Version:23.11.29
This is a minor version update.
- Core updates:
- jQuery updated to version v3.7.1
- * .webp files are stored under the /img/ folder when the project is compiled.
- New plugins:
- neoJsonEditor (Allow users to edit JSON data with automatically generated forms. More info here)
- neoQR2 (Generate QR codes with more options and possibilities than neoQR. More info here)
- neoScan2 (Scan Bar and QR codes in real time, easily and accurately. More info here)
Download from:
https://visualneo.com/downloadLet me know if you have any issues.
Thank you!
MINOR VERSION UPDATE
Free update for previous version VisualNEO Web users.
Software: VisualNEO Web
Version: 23.11.29
This is a minor version update.
Download from:
https://visualneo.com/download
Let me know if you have any issues.
Thank you!

Quote from roccocogliano on November 5, 2023, 8:38 pmThank you so much for all the energy you dedicate to Visualneo Web, thank you very much.
Thank you so much for all the energy you dedicate to Visualneo Web, thank you very much.

Quote from carlos Saldaña on November 6, 2023, 2:51 amI downloaded it and installed it and version 2.6.12 still appears
I downloaded it and installed it and version 2.6.12 still appears

Quote from luishp on November 6, 2023, 11:52 am@carlos-saldana you are right. Please download and install it again.
Thank you!
@carlos-saldana you are right. Please download and install it again.
Thank you!

Quote from CDY@44 on November 6, 2023, 9:08 pmHi @luishp,
When you have time, do you plan to make samples for neoJsonEditor ?
Best regards,
Denis
Hi @luishp,
When you have time, do you plan to make samples for neoJsonEditor ?
Best regards,
Denis

Quote from luishp on November 7, 2023, 2:57 pm@cdy44-2 please check this forum section about neoJsonEditor plugin. I have just included a sample app and an additional link:
https://visualneo.com/forum/topic/neojsoneditor-new-plugin
Ask there whatever information you need to start working with the plugin.
I usually use ChatGPT to generate the JSON Schema.Regards.
@cdy44-2 please check this forum section about neoJsonEditor plugin. I have just included a sample app and an additional link:
https://visualneo.com/forum/topic/neojsoneditor-new-plugin
Ask there whatever information you need to start working with the plugin.
I usually use ChatGPT to generate the JSON Schema.
Regards.

Quote from luishp on November 29, 2023, 2:38 pmI have included a minimal update so *.webp images are stored correctly under the /img/ folder when compiled.
I have included a minimal update so *.webp images are stored correctly under the /img/ folder when compiled.

Quote from weiji772 on February 27, 2024, 10:43 amWhen will the neoCMS plugin be updated to use the latest version of Cockpit while adding more features?
When will the neoCMS plugin be updated to use the latest version of Cockpit while adding more features?

Quote from luishp on February 27, 2024, 9:48 pmHi @weiji772,
We are not currently working on a plugin for Cockpit's CMS last version.
It uses a completely new API and the software itself is quite different now. It even offers less functionalities than the previous version.
Anyway we are open to similar alternatives in the future.
What functionalities are you missing in the current neoCMS version?
Also note that anyone can develop your own plugins using the included Plugin Generator.Kind regards.
Hi @weiji772,
We are not currently working on a plugin for Cockpit's CMS last version.
It uses a completely new API and the software itself is quite different now. It even offers less functionalities than the previous version.
Anyway we are open to similar alternatives in the future.
What functionalities are you missing in the current neoCMS version?
Also note that anyone can develop your own plugins using the included Plugin Generator.
Kind regards.
Quote from Luis Lucena on March 23, 2024, 4:51 amHola, estoy tratando de instalar la actualización y nada. Ni doble clic, ni abrir, ni ejecutar como administrador. Uso W10.
Un saludo.
Hola, estoy tratando de instalar la actualización y nada. Ni doble clic, ni abrir, ni ejecutar como administrador. Uso W10.
Un saludo.

Quote from luishp on March 25, 2024, 6:18 pm@luis-lucena puedes explicar un poco mejor el problema que tienes? Si lo prefieres puedes utilizar WhatsApp (icono abajo a la derecha)
Saludos.
@luis-lucena puedes explicar un poco mejor el problema que tienes? Si lo prefieres puedes utilizar WhatsApp (icono abajo a la derecha)
Saludos.
Quote from Luis Lucena on March 25, 2024, 9:12 pmhola, he descargado la versión 23.11.29 para actualizar la que compré y tengo instalada (23.1.23). Cuando intento ejecutar el archivo VisualNeoWebSetup.exe, con un doble clip, o bien pulsando abrir, o ejecutar como administrador, el programa exe no se pone ejecución y por tanto no puedo instalarlo. No sé si he sido lo suficientemente explícito, es todo lo que puedo decir, teniendo en cuenta mis limitados conocimientos sobre este tema.
No sé si es problema del mi ordenador o del archivo en cuestión.
Saludos.
hola, he descargado la versión 23.11.29 para actualizar la que compré y tengo instalada (23.1.23). Cuando intento ejecutar el archivo VisualNeoWebSetup.exe, con un doble clip, o bien pulsando abrir, o ejecutar como administrador, el programa exe no se pone ejecución y por tanto no puedo instalarlo. No sé si he sido lo suficientemente explícito, es todo lo que puedo decir, teniendo en cuenta mis limitados conocimientos sobre este tema.
No sé si es problema del mi ordenador o del archivo en cuestión.
Saludos.

Quote from luishp on March 27, 2024, 1:36 pm@luis-lucena es la primera vez que tenemos noticia de un problema como el que comentas.
Aparentemente hay algún elemento en tu ordenador interfiriendo con la instalación, pero es muy difícil poder determinar cual con la información de que disponemos.
@luis-lucena es la primera vez que tenemos noticia de un problema como el que comentas.
Aparentemente hay algún elemento en tu ordenador interfiriendo con la instalación, pero es muy difícil poder determinar cual con la información de que disponemos.
Quote from Luis Lucena on March 28, 2024, 8:34 amAl fin he podido instalarlo. Se trataba de un problema con el antivirus.
Ahora, el problema es que cuando ejecuto el exe del programa ya instalado me sale un mensaje diciendo que se me ha agotado el periodo de prueba, que copie el identificador de mi sistema para comprarlo.
Tengo instalado el visualneoweb.key que me mandaron en la carpeta ProgramData, tal y como me indicaron en su email cuando lo compré.
He vuelto a reinstalar la versión 23. 1. 23 y corre sin problemas.
Saludos.
Al fin he podido instalarlo. Se trataba de un problema con el antivirus.
Ahora, el problema es que cuando ejecuto el exe del programa ya instalado me sale un mensaje diciendo que se me ha agotado el periodo de prueba, que copie el identificador de mi sistema para comprarlo.
Tengo instalado el visualneoweb.key que me mandaron en la carpeta ProgramData, tal y como me indicaron en su email cuando lo compré.
He vuelto a reinstalar la versión 23. 1. 23 y corre sin problemas.
Saludos.

Quote from luishp on March 28, 2024, 9:54 am@luis-lucena la versión que adquiriste corresponde a la penúltima versión mayor. Es decir, tu licencia funciona con VisualNEO Web 23.1.23 pero no con 23.11.29.
Si quieres trabajar con la última versión mayor, debes adquirir una actualización. Como usuario de una versión antigua, tienes un 50% de descuento. Para obtener el código de descuento,por favor ponte en contacto con nosotros a través del formulario de contacto.
Gracias y saludos.
@luis-lucena la versión que adquiriste corresponde a la penúltima versión mayor. Es decir, tu licencia funciona con VisualNEO Web 23.1.23 pero no con 23.11.29.
Si quieres trabajar con la última versión mayor, debes adquirir una actualización. Como usuario de una versión antigua, tienes un 50% de descuento. Para obtener el código de descuento,por favor ponte en contacto con nosotros a través del formulario de contacto.
Gracias y saludos.

Quote from smartmedia on June 11, 2025, 9:27 am@luishp
Can we have the source code for the neoQR2 ?
I think i got the reason why it show Greek letters as Chinese and i want to upgrade it.. I even started my own but i saw afterwards that u all ready made it..
Can we have the source code for the neoQR2 ?
I think i got the reason why it show Greek letters as Chinese and i want to upgrade it.. I even started my own but i saw afterwards that u all ready made it..